Fałdki tłuszczu na plecach? Zobacz jak z nimi walczyć!

Uroda Data publikacji: 15 grudnia 2017

Masz problem z fałdkami tłuszczu na plecach? Zobacz jak się ich pozbyć! Jest kilka sposobów na zredukowanie fałdek tłuszczu na plecach.

Jak usunąć fałdki tłuszczu na plecach

Fałdki tłuszczu na plecach zazwyczaj tworzą się po obu stronach kręgosłupa. Tłuszcz ma tendencję do odkładnia się na plecach właśnie w tym miejscu. Często zaczynają nam one przeszkadzać, zwłaszcza latem gdy chcemy założyć stój kąpielowy możemy czuć się niekomfortowo.

Jednym z najlepszych sposobów na pozbycie się fałdek tłuszczu na plecach są ćwiczenia. Dzięki nim możemy dosyć szybko osiągnąć zamierzony cel nie poświęcając tak naprawdę dużo czasu. Wystarczy nawet 15 minut dziennie by móc się później cieszyć efektem. Pamiętaj jednak, że nie jest to droga wysłana różami. Mimo wszystko są to partie ciała, które wyszczuplić jest najtrudniej. Dlatego tak wiele kobiet często poddaje się nie widząc szybko efektów. Tutaj najważniejsza jest systematyczność. Nie poddawaj się, a na pewno zobaczysz efekty.

Z ogólnych aktywności fizycznych, które pomogą Ci wyszczuplić te miejsca na Twoim ciele jest jogging, jazda na rowerze czy skakanie na skakance. Możesz również wykonać dedykowane ćwiczenia, oto prosty trening zajmujący ok. 15 minut dziennie.

Ćwiczenia na fałdki tłuszczu na plecach

Pierwsze ćwiczenie to skłony w przód. Jest ono bardzo proste. Wystarczy stanąć w rozkroku i skrzyżować ręce na klatce piersiowej. Następnie trochę ugnij nogi i na wyprostowanych plecach zrób skłon do przodu. Wytrzymaj chwilę i wróć do poprzedniej postawy. Powtarzaj ćwiczenie. Możesz robić to również z rękoma skrzyżowanymi na karku co będzie trochę trudniejsze. Wytrzymaj w skłonie 3 sekundy i wykonuj 15 powtórzeń ćwiczenia.

Drugie ćwiczenie to pływanie. Tutaj na dywanie kładziemy się na brzuchu. Nie dotykamy głową do ziemi, a ręce unosimy na wysokości głowy rozłożone przed nami. Teraz rozkładamy ręce na boki lekko podnosząc również klatkę piersiową. Wytrzymujemy chwilę i ręce dalej przesuwamy do tyłu. Podnieś ciało tak wysoko jak możesz i wróć do pierwszej pozycji. Postaraj się wykonać 15 powtórzeń całego ruchu w trzech partiach.

Trzecie i ostatnie ćwiczenie to ręka-noga. W tym ćwiczeniu kucamy na kolanach w podporze rękami. Wyciągamy lewą nogę do tyłu i prawą rękę do przodu. Wytrzymujemy chwilę i robimy to na przemian. Wykona trzy partie po 15 powtórzeń.

Inne ćwiczenia

Możesz również wykonywać inne ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha. Jednocześnie zawsze wpływają one na mięśnie kręgosłupa i w ten sposób pozwalają pozbyć się fałdek na plecach. Mogą to być ćwiczenia pilates. To bardzo fajne ćwiczenia, które wzmacniają mięśnie, ale zbytnio ich nie rozbudowują.

Ćwiczenia to nie wszystko

Nie każdy lubi ćwiczyć. Jeśli należycie do tej grupy osób możecie wypróbować całkowicie inny sposób, który z ćwiczeniami w ogóle się nie wiąże. Sposób ten będzie wiązał się z suchymi algami. Suche algi skutecznie wspomagają utratę wagi, a odchudzenie ogólne naszego ciała również wpłynie na efekt zmniejszenia fałdek tłuszczu na plecach. Jeśli jeszcze nigdy nie próbowaliście alg do odchudzania to warto to teraz zrobić.

Brązowe algi zawierają dużo alginatów – mają one korzystny wpływ na pracę przewodu pokarmowego, regulują poziom cholesterolu i równowagę wodno-solną naszego organizmu. Warto pamiętać, że mają one tendencję do pęcznienia, dlatego nie można jeść ich zbyt dużo i trzeba pić dużo wody.

Aby zacząć chudnąć powinniśmy przyjmować 1 łyżeczkę zmielonych alg 3 razy dziennie i popijać duża ilością wody. Można je też stosować jako przyprawę do tego co jemy. Mają one specyficzny smak i zapach, ciekawa jestem czy Wam przypadną do gustu.

Suche algi morskie możecie kupić w wielu sklepach zielarskich. Nie są one specjalnie tanie, ale do drogich produktów również nie należą. 1 łyżeczka ma ok. 5g, dlatego paczka alg za 10 zł powinna starczyć Wam na 2 dni kuracji. Wychodzi więc 5 złotych dziennie.

Inne diety

Oczywiście możecie skorzystać z innych sposobów na odchudzanie by zmniejszyć fałdki tłuszczu na plecach. Oto kilka diet, które już wcześniej opublikowaliśmy na naszym portalu. Wybierzcie te, które najbardziej Wam odpowiadają.

6 kilogramów w 5 dni? Dieta zalecana przez kardiologów. Wypróbuj!

Prosta dieta, która umożliwia zrzucenie 10 KG w 2 TYGODNIE!

Dieta 13 dniowa ze świetnymi efektami odchudzania

Dieta żołnierska, która pozwala zrzucić 5kg w 7 dni!

Dieta szwedzka czyli jak skutecznie pozbyć się kilogramów

Dieta na 13 dni, dzięki której możesz zrzucić nawet 10kg!

Dieta jabłkowa – 7 dni i 10kg mniej. To możliwe!

Dieta kalafiorowa czyli 2kg w 7 dni!

Niesamowita dieta, dzięki której możesz schudnąć 5kg w tydzień!

Podobne artykuły