Dieta jabłkowa – 7 dni i 10kg mniej. To możliwe!

Jak schudnąć 10g w tydzień? Dieta jabłkowa to dla Ciebie coś nowego? Zawierają one pektyny, które wspomagają proces odchudzania. Posiadają dużo rozpuszczalnego błonnika, który dodaje nam energii. Są źródłem witamin A, B, C i kwasów: cytrynowy, węglowy i mrówkowy. Dieta jabłkowa może zagwarantować naprawdę duże efekty.

Jabłka mają też bardzo cenną właściwość, która przyda nam się podczas diety. Sprawiają, że czujemy mniejszy apetyt, dzięki temu jemy po prostu mniej i czujemy się najedzeni. Dlatego warto ją wypróbować. Jest ona dość restrykcyjna więc jeśli masz jakieś problemy zdrowotne to lepiej skonsultuj to z lekarzem. Diety też nie można stosować zbyt długo bo jest ona niskokaloryczna.

Dieta jabłkowa

Dzień pierwszy

Podczas pierwszego dnia możesz stracić nawet 1 do 2 kg.

Śniadanie: 1 duże jabłko, jogurt naturalny, cynamon. Możesz zrobić sobie z tego sałatkę.
Obiad: Sałatka z: 3 jabłka, natka pietruszki, cebula, 1 jajko na twardo. Sos winegret.
Kolacja: 2 duże jabłka

Dzień drugi

W drugi dzień diety możesz stracić kolejny kilogram lub 1,5kg.

Śniadanie: 2 duże jabłka, pół szklanki płatków owsianych na 0,5 szklanki mleka chudego
Obiad: 2 duże jabłka i 100g piersi z kurczaka pieczonej z przyprawami
Kolacja: 2 jabłka

Trzeci dzień

Podczas trzeciego dnia diety możesz zrzucić do 2kg masy ciała.

Śniadanie: 2 jabłka, pół chudego twarogu
Obiad: Jabłka pokrojone w kostke namoczone w wodzie z sokiem cytryny z 2 łyżkami miodu. Do tego druga połowa chudego twarogu
Kolacja: 50g chudego twarogu z cynamonem i odrobiną jogurtu naturalnego

Czwarty dzień

Możesz schudnąć kolejne 2 kg.

Śniadanie: 2 duże marchewki i dwa duże jabłka starte na tarce.
Obiad: To samo co na śniadanie + 100g piersi z kurczaka pieczonej lub wędzonej.
Kolacja: 2 pieczone jabłka z miodem i cynamonem

Piąty dzień

W tym dniu można zrzucić kolejne 2 kg.

Śniadanie: 1 ugotowane na twardo jajko i 1 ugotowany burak
Obiad: 1 burak i 1 jabłko pieczone z sokiem z cytryny
Kolacja: tarta marchewka z jabłkiem, ile masz ochotę.

Szósty dzień

W tym dniu możesz stracić kolejny kilogram.

Śniadanie: 1 duże jabłko, jogurt naturalny, cynamon. Możesz zrobić sobie z tego sałatkę.
Obiad: Sałatka z: 3 jabłka, natka pietruszki, cebula, 1 jajko na twardo. Sos winegret.
Kolacja: 2 duże jabłka

Siódmy dzień

Możesz schudnąć do 1,5kg.

Śniadanie: 2 duże jabłka, pół szklanki płatków owsianych na 0,5 szklanki mleka chudego
Obiad: 2 duże jabłka i 100g piersi z kurczaka pieczonej z przyprawami
Kolacja: 2 jabłka

Ważne informacje

Musicie mieć na uwadze to, że dieta jest bardzo niskokaloryczna. Takie diety nie mogą być stosowane bo nadwyrężają nasz organizm i są zbyt monotematyczne w składniki odżywcze. Jest to szybka doraźna dieta, którą można zastosować na ważną okazję w życiu np. wesele by wyglądać lepiej. Pamiętaj też, że po niskokalorycznych dietach bardzo łatwo przychodzi efekt jo-jo, dlatego po zakończeniu diety staraj się odżywiać zdrowo i jeść mniej, aby te kilogramy nie wróciły.

Podczas całej diety pij każdego dnia 1,5 litra wody. Staraj się ograniczyć w ogóle słodkie napoje, nie słodź kawy ani herbaty. Jeśli nie lubisz pić gorzkich napojów to postaraj się pić samą wodę mineralną.

Skomentuj

Dieta jabłkowa – 7 dni i 10kg mniej. To możliwe!