27 lipca 2020

Wyzwanie 30 dni. Podejmij je, a schudniesz więcej niż myślisz!

Chcesz schudnąć, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Mamy dla Ciebie proste wyzwanie. Podejmij je i zastosuj 6 prostych reguł. Jeśli zrobisz to i nie złamiesz żadnej z nich, gwarantujemy, że zrzucisz kilka zbędnych kilogramów!

Z wyzwaniami jest tak, że łatwiej podejmuje się je w parze. Zaproś do niego więc koleżankę, siostrę, brata lub kogokolwiek, kto będzie mógł Cię zmobilizować. Trudniej jest przyznać się do złamania danego słowa przed kimś niż przed sobą samym.

Wyzwanie 30 dni dla pięknej sylwetki

Najlepiej zacznij już dzisiaj. Bez wymówek, bez okładania spraw na później. Niech ten dzień będzie pierwszym dniem Twojego wyzwania. Zobacz jakie zasady obowiązują, a następnie zacznij się ich trzymać.

1. Zero chipsów i frytek

Chcesz sięgnąć po jakąś przekąskę? Nie mogą to być frytki lub chipsy! Sięgnij po świeże warzywa lub zrób frytki z batatów z piekarnika lub chipsy z jarmużu.

2. Zero lodów i słodyczy

Wakacje to okres, który ciągle kusi nas lodami. Nie sięgaj po nie, no chyba, że zrobisz je sama z owoców. Znajdziesz u nas parę przepisów na dietetyczne lody. Unikaj jednak przez te 30 dni lodziarni jak ognia!

3. Zero słodkich napojów

Coca Cola, piwa smakowe, koktajle czekoladowe? Nie! Tym razem nie. Najlepiej zmień je na wodę i do tego ewentualnie kawę i herbatę, ale bez cukru. Jeśli już musisz napić się czegoś słodkiego, zrób sobie dietetyczny koktajl.

4. Zero fastfoodów

Szybkie jedzenie na mieście? Hamburger, pizza, kebab? Z tego musisz zrezygnować. Zamiast tego weź w rękę jakiś owoc, kup sałatkę lub zrób sobie zdrowy lunch box do pracy.

5. Zero białego pieczywa

Kanapki na śniadanie? Bułka do pracy? Jeśli do tej pory robiłaś takie rzeczy na bazie białego pieczywa, to teraz zamień je na produkty pełnoziarniste.

6. Zero smażonego jedzenia

To ciężkie, ale można to naprawdę zrobić. Zamiast smażyć mięso postaraj się je piec. Warzywa gotuj w wodzie lub na parze, możesz je również upiec. Mięso również możesz przyrządzić na parze. Napisaliśmy na ten temat poradnik.

Wystarczy przemyśleć swoje menu obiadowe i naprawdę da się wszystko zrobić bez smażenia.

Serwis pełni wyłącznie formę edukacyjno-informacyjną i nie jest poradnikiem medycznym. Wszelkie informacje zamieszczone na DomPelenPomyslow.pl nie zastępują i nie mogą zastępować indywidualnej wizyty i konsultacji lekarskiej. Informacje zawarte na stronie DomPelenPomyslow.pl mają charakter informacyjny, a stosowanie ich w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem specjalistą.