To ćwiczenie zajmie Ci 5 minut, a dzięki niemu Twój brzuch będzie idealny

To ćwiczenie na brzuch zajmie Ci 5 minut dziennie. Możesz wykonywać je w swoim domu. Nie potrzebujesz do tego żadnych dodatkowych przyrządów. Wystarczy kawałek miejsca na dywanie i trochę chęci by znacznie odmienić swój wygląd. Pamiętaj jednak, że nie wystarczy jeden dzień. Aby zobaczyć zmianę musisz być systematyczna i wytrwała. Jeśli jednak Ci się uda, na pewno osiągniesz wymarzony efekt. Twój brzuch będzie szczuplejszy, skóra jędrniejsza, dzięki czemu zyskasz więcej pewności siebie i po prostu lepiej poczujesz się w swoim ciele. Warto więc poświęcić te pięć minut dziennie i spróbować.

Ćwiczenie na płaski brzuch

Naszym ćwiczeniem będzie flutter kicks, co można na język polski przetłumaczyć jako kopnięcia z trzepotaniem. Ćwiczenie to przypomina ruch nogami, który wykorzystujemy podczas pływania. Tutaj jednak będziemy leżeć na plecach i to na podłodze w naszym domu. Ćwiczenie to intensywnie jest wykorzystywane podczas szkoleń w wojsku. Pomaga tam wypracować mięśnie brzucha i nóg. Jest to ćwiczenie, które powtarza się czterokrotnie. W pozycji wejściowej leżymy płasko na plecach, a stopy i głowę podnosimy na ok. 15 cm nad ziemią. Ręce wkładamy pod pośladki i podtrzymujemy dolną część pleców.

Najpierw podnosimy lewą nogę pod kątem 45 stopni, a prawą trzymamy nieruchomo. Następnie podnosimy prawą nogę pod kątem 45 stopni i a lewą opuszczamy do pozycji wyjściowej. Następnie powtarzamy te ruchy co daje nam całe ćwiczenie.

Powtórz 15 razy ćwiczenie. Jedno powtórzenie to wykonanie fazy 1 i 2. Następnie zrób chwilę przerwy i znów powtórz ćwiczenie 15 razy. Dzięki temu zrobisz świetny trening cardio. Spalisz zbędne kalorie i wzmocnisz mięśnie brzucha i nóg. Dzięki temu dużo szybciej uzyskasz wymarzony wygląd.

Skomentuj

To ćwiczenie zajmie Ci 5 minut, a dzięki niemu Twój brzuch będzie idealny