29 listopada 2020

Zacznij pić ten napój, a zobaczysz jak Twój brzuch zaczyna się zmniejszać

Chcesz schudnąć? Męczy Cię odstający brzuszek? Potrzebujesz zmiany w swoim życiu, aby poczuć się lepiej w swoim ciele? Dzisiaj chcielibyśmy Ci w tym pomóc i w tym celu zaprezentujemy Ci przepis na prosty w przygotowaniu napój odchudzający, dzięki któremu wreszcie zobaczysz jak centymetry z twojego brzucha zaczynają znikać.

Napój odchudzający

Otyłość to nie tylko coś przez co czujemy się mniej atrakcyjnie. To również problem zdrowotny. Otyłość zwiększa ryzyko zachorowania na wiele chorób oraz sprzyja powstaniu różnych dolegliwości. Dlatego warto schudnąć, przede wszystkim dla siebie. Dla własnego zdrowia i dobrego samopoczucia.

Napój, który dzisiaj przygotujemy składa się z czterech składników. Pierwszym z nich jest cytryna.

Cytryna

Cytryna to bardzo dobre źródło witaminy C i przeciwutleniaczy. Spożywanie cytryny sprzyja odchudzaniu. Sprzyja ona pracy wątroby. Oczyszcza nasz organizm z toksyn, działając moczopędnie. Dzięki temu nie tylko usuwamy wodę z organizmu, która również powoduje nadmierne kilogramy, ale również wraz z nią usuwamy z organizmu toksyny. Toksyny obniżają naszą odporność, ale również spowalniają metabolizm. Dlatego usuwając je regularnie możemy przyśpieszyć metabolizm, a jednocześnie szybciej chudnąc.

Oprócz tego cytryna jest też bardzo smacznym dodatkiem. Polecam Wam tylko umyć ją, a następnie obrać ze skórki. Nie tylko dlatego, że w skórce cytryny można znaleźć pestycydy – to owoc importowany. Skórka z cytryny po pewnym czasie leżenia w wodzie sprawia, że ta robi się gorzka i niesmaczna. Jeśli ją usuniemy woda dłużej zachowuje swoje walory smakowe.

Miód

Miód jest drugim składnikiem, którego będziemy potrzebować do przygotowania tego przepisu. Dodaje nam energii, jest pełen składników odżywczych. Do tego zmniejsza stres, poprawia nasze samopoczucie i wzmacnia odporność.

Cynamon

Cynamon to dobrze znana wszystkim, którzy dbają o linię przyprawa. Spożywanie cynamonu pomaga utrzymać w rynkach poziom cukru, a zatem stymuluje uczucie głodu. Spożywając go regularnie dłużej czujemy się najedzeni. Cynamon poprawia również pracę metabolizmu. Sprawia też, że dłużej czerpiemy energię z tego co jemy, nie ma bowiem tak nagłego wyrzutu cukru.

Imbir

To już ostatni składnik, który dodamy do naszego napoju. Również pomaga on naszemu organizmowi lepiej trawić pokarmy i działa przyśpieszająco na nasz metabolizm. Zapewnia nam uczucie sytości na dłużej i działa na retencję wody w naszym organizmie.

Oczywiście oprócz tego wszystkiego będziemy również potrzebować wody.

Znamy już wszystkie składniki i wiemy dlaczego znalazły się w tym przepisie. Czas więc go wykonać.

Składniki

  • 250 ml wody
  • sok z 1/2 cytryny
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 cm korzenia imbiru
  • 1 łyżeczka cynamonu

Przygotowanie

Przygotowanie tego przepisu jest bardzo proste. Wystarczy obrać imbir, najwygodniej robi się to skrobiąc go łyżeczką. Następnie kroimy go w plasterki.

Przygotowujemy sobie karafkę. Wlewamy do niej wodę. Dodajemy pokrojony w plasterki imbir. Pokrojoną w kawałki bez skórki cytrynę. Miód oraz cynamon.

Mieszamy i wkładamy do lodówki. Najlepiej przygotować sobie wieczorem napój na następny dzień. Pijemy dwa razy dziennie po szklance takiego napoju. Pierwszy raz rano przed śniadaniem, a drugi raz wieczorem na 2-3 godziny przed snem.

Pamiętajcie, że zadziała to również moczopędnie, dlatego nie możemy wypić napoju tuż przed snem bo inaczej będziemy musieli wstawać w nocy.

Napój to nie wszystko

Oczywiście sam napój pomoże, ale to nie wszystko. Nic nie da jeśli jednocześnie będziesz zajadać się słodyczami i fastfoodami. Dlatego jeśli zależy Ci naprawdę na dobrym efekcie kuracji odchudzającej, musisz wprowadzić do swojego życia kilka zmian.

Jedną z nich jest trzymanie się bilansu kalorycznego. Jeśli chcesz schudnąć musisz spożywać mniej kalorii niż potrzebujesz. Zobacz jak obliczyć ile kalorii potrzebuję w jednym z naszych artykułów. Następnie staraj się spożywać ich mniej, a jeśli nie lubisz liczyć kalorii, zastosuj się do poniższych wskazówek.

  1. Przestań jeść fastfoody na mieście, kupuj zdrowe i dietetyczne przekąski np. owoce i warzywa
  2. Nie jedz słodyczy
  3. Ogranicz cukier – nie słódź kawy lub herbaty
  4. Stosuj jak najmniej gotowych produktów – posiłki przygotowuj od podstaw
  5. Jedz więcej warzyw, a mniej mięsa i węglowodanów (1/2 talerza to warzywa, a resztę dzielimy po połowie na białko czyli mięso i węglowodany czyli np. kasza)
  6. Jedz zdrowe węglowodany – zrezygnuj z produktów z mąki pszennej, zastąp je razowymi
  7. Więcej się ruszaj, chodź na spacery
  8. Jedz mniej tłuszczu, staraj się gotować potrawy w wodzie, na parze lub piec, zdecydowanie rzadziej smażyć w tłuszczu

Serwis pełni wyłącznie formę edukacyjno-informacyjną i nie jest poradnikiem medycznym. Wszelkie informacje zamieszczone na DomPelenPomyslow.pl nie zastępują i nie mogą zastępować indywidualnej wizyty i konsultacji lekarskiej. Informacje zawarte na stronie DomPelenPomyslow.pl mają charakter informacyjny, a stosowanie ich w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem specjalistą.