Nadejście wiosny dla wielu z nas oznacza czas na gruntowne porządki w domu. Zwykle, poza sprzątaniem, zajmujemy się też przeglądaniem ubrań i pozostałej zawartości szaf, żeby ocenić, które rzeczy faktycznie są dla nas niezbędne. Dzięki odpowiedniej segregacji możemy lepiej zagospodarować przestrzeń, a przy tym łatwiej nam utrzymać czystość. Tylko co zrobić z wyposażeniem, które zajmuje zbyt wiele miejsca? Całkiem niezłym rozwiązaniem może być magazyn samoobsługowy na wynajem od Less Mess Storage.
Zanim w ogóle przystąpimy do wiosennej reorganizacji domu czy mieszkania, warto opracować jakiś plan działania. To jednak nie to samo, co codzienne sprzątanie – musimy dokładnie wiedzieć, co planujemy zrobić, żeby porządki rzeczywiście przebiegły szybko i sprawnie.
Kompleksowe sprzątanie powinno obejmować właściwie wszystko, łącznie z odkurzaniem za meblami oraz zdjęciem i wypraniem zasłonek. Ten czas dobrze też wykorzystać na umycie lodówki. Podczas ścierania kurzy nie możemy zapominać o tym, że czyszczenia wymagają też ściany i sufit, ponieważ często osadzają się tam chociażby pajęczyny. Odrobinę uwagi należy również poświęcić drzwiom czy kaloryferom.
Przed rozpoczęciem porządków możemy sporządzić sobie listę poszczególnych obowiązków – później, w miarę sprzątania, będziemy odhaczać kolejne pozycje. W ten sposób upewnimy się, że niczego nie pominęliśmy, poza tym zrealizowanie zadania będzie dobrą motywacją do wykonania następnego.
Nie da się ukryć, że nawet jeśli jesteśmy dość oszczędni i staramy się z rozmysłem kupować kolejne sprzęty do domu, to jednak na przestrzeni lat możemy tego zgromadzić naprawdę wiele. Szczególnie gdy posiadamy domowe biuro, a urządzenia elektroniczne czy dokumenty przydają się w codziennej pracy.
Wiele osób korzysta z okazji, jaką jest nadejście wiosny i decyduje się przenieść gdziekolwiek te przedmioty, które nie są akurat potrzebne. O ile niezniszczone ubrania, w których już nie będziemy chodzić, łatwo po prostu sprzedać albo oddać znajomym, to jednak nie da się ukryć, że wielu przedmiotów nie chcemy się pozbyć. Wszystko dlatego, że np. mają dla nas wartość sentymentalną lub też nadal są przydatne, po prostu korzystamy z nich nadzwyczaj rzadko, toteż na co dzień niepotrzebnie zagracają przestrzeń.
Mieszkańcy bloku często wynoszą nadprogramowy sprzęt na balkon lub do garażu, nie brakuje nawet osób, które wykorzystują w tym celu miejsca na parkingach podziemnych. To rozwiązanie nie jest jednak zbyt rozsądne. W ten sposób narażamy się na kradzież. Dużo bezpieczniejszą propozycją są magazyny samoobsługowe na wynajem. Taką usługę oferuje m.in. firma Less Mess Storage.
Zobacz cennik self storage.
Wynajęcie magazynu samoobsługowego w Less Mess Storage jest bardzo proste. Wystarczy zdecydować się na wybrany rozmiar pomieszczenia (mamy do dyspozycji przechowalnie o powierzchni nawet 15,5 m2 i więcej), a następnie określić, na jak długo będziemy potrzebowali magazynu. W razie potrzeby najem można przedłużyć.
Właściwie nie ma ograniczeń co do tego, co chcemy przechowywać. Dlatego jeśli musimy tymczasowo pozbyć się części ubrań, sprzętu sportowego lub dekoracji sezonowych, to z powodzeniem możemy przewieźć je do schowka. Podobnie z dokumentami firmowymi, które zajmują w domowym biurze zbyt wiele miejsca.
Takie rozwiązanie znacząco ułatwi nam przeprowadzenie wiosennych porządków. Nie będziemy musieli się martwić o nasze rzeczy, ponieważ te będą chronione w obiekcie wyposażonym w całodobowy monitoring, alarmy i kłódki. W budynkach należących do Less Mess Storage funkcjonuje także sklep z kartonami i innymi przyborami niezbędnymi podczas pakowania. W momencie, kiedy zdecydujemy się zabrać składowane przedmioty, będziemy mogli zabezpieczyć je bez większego problemu i przygotować do transportu.Może to być szczególnie przydatne dla handlowców, którzy ze względu na pracę w rozjazdach potrzebują elastycznego rozwiązania na odbiór towarów. Magazyn zawsze będzie pozostawał do ich dyspozycji, można w dowolnej chwili zabrać to, czego akurat potrzebujemy.