Lifting pośladków – 5 ćwiczeń, które możesz wykonywać aby poprawić wygląd pośladków

Uroda Data publikacji: 28 października 2018

Chcesz poprawić wygląd swoich pośladków? Ujędrnić je, sprawić aby nie opadały i były kształtne oraz sprężyste? Mamy dla Ciebie zestaw pięciu ćwiczeń, które bez żadnego dodatkowego sprzętu możesz wykonywać w domu. Rób taki trening trzy razy w tygodniu, a szybko zauważysz poprawę!

1. Przysiad sumo (20 powtórzeń)

Możesz go wykonywać bez żadnego obciążenia. Jak zrobić przysiad sumo zobaczysz na wideo poniżej. Wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia, zrób chwilę przerwy i przejdź do następnego.

2. Unoszenie bioder leżąc (20 powtórzeń)

Połóż się na plecach, nogi podegnij w kolanach, ręce ułóż wzdłuż ciała. Teraz podnieś biodra do góry, plecy proste. Opuść na dół i powtórz czynność 20 razy.

3. Unoszenie bioder z przytrzymaniem (30s)

Na koniec unieś biodra jeszcze raz, ale tym razem wytrzymać w powietrzu 30 sekund.

4. Wykroki w miejscu (30 powtórzeń)

To bardzo proste ćwiczenie, ale świetnie działa na pośladki. Stań prosto, chwyć się rękami w biodrach. Teraz wystąp jedną nogą do przodu, a drugą pozostaw na ziemi w tym samym miejscu. Wróć do poprzedniej pozycji i zrób to samo drugą nogą. Powtarzamy po 15 razy na każdą nogę (robimy na zmianę).

5. Krzesełko (30s)

Ostatnie ćwiczenie tylko wydaje się proste, ale jest dosyć trudne. Musimy bowiem wytrzymać 30 sekund w tej pozycji. Udajemy, że siadamy na niewidzialnym krzesełku, trzymamy ręce złożone przed sobą i wytrzymujemy 30 sekund.

Wszystkie ćwiczenia powtórz cztery razy. Jeśli na początku już jeden raz jest dla Ciebie problemem, na tym poprzestań. Lepiej robić mniej, a dokładnie. Z czasem staraj się robić więcej powtórzeń całego zestawu, aż dojdziesz do czterech. Pomiędzy dniami ćwiczeń rób sobie dzień przerwy.

Podobne artykuły