7 dniowa dieta ogórkowa – zrzuć kilogramy bez wysiłku!

Dieta ogórkowa to prosta 7 dniowa dieta, dzięki której bez większego wysiłku zgubisz kilka kilogramów. Zapewnia ona bardzo szybko zadowalające wyniki. Jej głównym składnikiem są ogórki, które zapewnią nam uczucie sytości, ale jednocześnie posiadają bardzo mało kalorii i w większości składają się z wody.

Czy po diecie tej może mnie dopaść efekt jo-jo? Oczywiście, że tak. Jak po każdej innej diecie, która obliczona jest na szybkie efekty odchudzania. Dlatego bardzo ważne jest by nie wracać do swoich starych nawyków od razu po diecie, a zacząć dalej się odchudzać tylko już w regularny i delikatny sposób. Dzięki temu stracone kilogramy do Was nie wrócą.

Pamiętajcie o tym, że dieta ta jako bogata w płyny wpływa na retencję wody. Pomagając ją usunąć szybko tracimy kilogramy, ale nie martwcie się, tkanka tłuszczowa również zostanie spalona. Jednak połowa wyniku to woda, która zgromadzona została w organizmie. Dlatego po zakończeniu diety Waszym nawykiem powinno stać się picie 1,5l wody dziennie. Do tego należy ograniczyć sól i alkohol, które zatrzymują wodę w organizmie.

Tyle w kwestii efektu jo-jo, który zawsze martwi wiele osób przed zrobieniem takiej diety. Nie dziwię się i bardzo dobrze rozumiem bo jest to problem, który spotyka większość osób. Jednak należy pamiętać o tym, że wina nie leży tylko po stronie samej diety, ale również po stronie naszego podejścia do jedzenia po jej zakończeniu.

Dieta ogórkowa

Dieta jest bardo prosta i choć jest uboga w kalorie i bogata w płyny co ułatwia osiągniecie szybkiego efektu, to ma również swoje zalety. Nie zalecam jednak stosować jej zbyt długo i te 7 dni to wystarczający czas by osiągnąć efekty.

Korzyści płynące ze stosowania tej diety

  1. Przyśpiesza metabolizm
  2. Oczyszcza ciało
  3. Poprawia trawienie
  4. Oczyszcza jelita
  5. Oczyszcza skórę
  6. Powoduje zmniejszenie masy ciała

Ogórki posiadają wiele składników odżywczych. Znajdziemy w nich potas, witaminy z grupy B, witaminę K, C czy miedź i mangan. Zawiera również flawonoidy, lignany i kukurbitacyny, które zapewniają silne działanie przeciwzapalne, przeciwulteniające i przeciwnowotoworowe.

Plan posiłków

Wykonaj ten prosty plan posiłków w ciągu dnia. Dieta powinna trwać maksymalnie 7 dni. Możesz ją zawsze przerwać gdy czujesz się źle i wiesz, że dieta ta nie jest dobra dla Ciebie. Pamiętaj aby w ciągu diety i po niej pić dużo wody. Nie spożywamy również słodyczy i fastfoodów, rezygnujemy ze wszystkiego co nie zdrowe trzymając się planu żywieniowego.

 

Chcielibyśmy dać Wam tutaj dowolność w komponowaniu posiłków bo jedzenie tego samego codziennie byłoby strasznie nudne. Dlatego przedstawimy Wam główny zarys diety, a Wy będziecie mogli złożyć sobie z tego posiłek taki jaki Wam najbardziej pasuje.

Śniadnie

  1. Do picia: kawa lub herbata bez cukru
  2. Do jedzenia: 200g ogórków, 1 jogurt naturalny, 1 owoc (np. mizeria z ogórków + jabłkow)

Obiad

  1. duży ogórek
  2. kawa lub herbata bez cukru
  3. 2 ziemniaki ugotowane lub 2 kromki chleba razowego
  4. 150g tuńczyka lub 100g drobiu lub 2 jaja

Kolacja

  1. 300g dowolnych owoców
  2. jogurt naturalny

Pomiędzy posiłkami

  1. koktajl z ogórka

Przepis

  • ogórek
  • jabłko
  • garść szpinaku
  • kawałek imbiru
  • 20g orzechów włoskich

Wszystkie składniki blendujemy razem i wypijamy w porze drugiego śniadania lub podwieczorku.