Jak wyszczuplić uda? Wystarczy poświęcić 12 minut dziennie!

Uroda Data publikacji: 2018-05-01

Chciałabyś aby Twoje uda były szczuplejsze i bardziej zgrabne? Możesz tego dokonać poświęcając zaledwie 12 minut dziennie. Co daje tak dobre wyniki? Oczywiście specjalne ćwiczenia, które działają właśnie na tę partię mięśni ud.

Znajdź w ciągu dnia 12 minut, które poświęcisz na ćwiczenia. Wszystkie możesz wykonać w domu bez żadnych dodatkowych sprzętów.

1. Przysiady

Przysiady to proste ćwiczenie, które każdy z nas zna. Jednak aby było skuteczne należy je poprawnie wykonać, a to wcale nie jest takie proste. Przygotowaliśmy dla Was rysunek, który wyjaśni Wam jak wykonać prawidłowo przysiady. Pamiętajcie, że mamy 6 ćwiczeń i 12 minut czasu więc na każde poświęcamy 2 minuty. Ćwiczenia wykonuj dokładnie, nie patrz na ilość. Z czasem będziesz robić coraz więcej powtórzeń.

2. Wykrok w przód

To ćwiczenie bardzo dobrze działa na uda. Jak je wykonać pokazuje zdjęcie poniżej. Pozycją początkową jest po prostu stanie w miejscu ze złączonymi nogami. Następnie robimy wykrok w przód jedną nogą. Wracamy po chwili do pozycji wyjściowej i powtarzamy drugą nogą.

3. Quadruped

Zacznij od przyjęcia pozycji wyjściowej, czyli ciało opieramy na kolanach i rękach. Ćwiczenie będzie cięższe, ale skuteczniejsze jeśli oprzesz przód na łokciach. Teraz unieś jedną rękę do góry jak na zdjęciu poniżej, wytrzymaj 3 sekundy i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz z drugą nogą.

4. Wykop w tył

Ćwiczenie to polega dokładnie na tym samym co poprzednie z jedną różnicą. Tym razem nogi nie zginamy w kolenia, a prostujemy całkowicie do tyłu. Energicznie wyrzucamy nogę jakbyśmy chciały kopnąć coś co jest za nami, trzymamy 3 sekundy wyprostowaną i wracamy do pozycji wyjściowej. Powtarzamy z drugą nogą.

5. Most

Ćwiczenie to na pewno znasz dobrze ze szkoły. Połóż się prosto, ręce ułóż wzdłuż tułowia, a nogi podegnij w kolanach. Teraz unieś pupę tak wysoko jak to możliwe, plecy trzymaj proste. Wytrzymaj chwilę, wróć do pozycji wyjściowej i powtórz.

6. Wyskoki w rozkroku

To ciekawe ćwiczenie. Stajemy w rozkroku, ale nie za dużym. Następnie robimy wyskok do góry, ale nie złączamy nóg tak by wylądować w tej samej pozycji. Wykonujemy tyle popatrzeń ile zdążymy w dwie minuty.

Podobne artykuły