Mini trening przed prysznicem według Ewy Chodakowskiej

Zdrowie Data publikacji: 05 czerwca 2018

Chcesz zadbać o swoją sylwetkę? Nie ma nic lepszego jak aktywność fizyczna. Ewa Chodakowska proponuje mini trening, który możecie wykonać wieczorem przed pójściem pod prysznic. Jest on prosty i szybki, a jeśli będziecie robić go regularnie, na pewno zobaczycie efekty. Dodatkowym plusem jest to, że robimy go właśnie tuż przed prysznicem, można od razu się umyć i położyć odpocząć. To co, zaczniemy go robić razem? :)

Mini trening przed prysznicem

  1. 20 pajacyków
  2. 1 minuta w pozycji „krzesło” przy ścianie (usiądź na niewidzialnym krześle opierając plecy o ścianę)
  3. 30 brzuszków
  4. 20 przysiadów

Teraz możesz iść pod prysznic. Trening na pewno nie zajmie Ci więcej niż kilka minut. Z czasem również będzie zajmował mniej, ale warto wtedy zacząć zwiększać ilość ćwiczeń. W końcu forma wzrasta i stają się one dla nas coraz łatwiejsze.

Źródło artykułu: http://stylowi.pl/32919847

Serwis pełni wyłącznie formę edukacyjno-informacyjną i nie jest poradnikiem medycznym. Wszelkie informacje zamieszczone na DomPelenPomyslow.pl nie zastępują i nie mogą zastępować indywidualnej wizyty i konsultacji lekarskiej. Informacje zawarte na stronie DomPelenPomyslow.pl mają charakter informacyjny, a stosowanie ich w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem specjalistą.

Podobne artykuły