Ćwiczenia na brzuch i biodra, które możesz wykonywać niezależnie od wieku!

Uważasz, że w swoim wieku nie możesz już zadbać o sylwetkę wykonując ćwiczenia? Nic bardziej mylnego! Nie ma znaczenia to co mówi Twój pesel. Są ćwiczenia, które możesz wykonywać niezależnie od wieku i naprawdę warto to robić. Nie tylko poprawisz swój wygląd, ale również poprawisz swoją sprawność fizyczną, która będzie coraz istotniejsza. Dzięki temu będziesz czuła się lepiej i będziesz miała więcej energii do życia.

Aktywność fizyczna w dojrzałym wieku jest niezwykle ważna. Młody organizm radzi sobie nawet przy małej aktywności. Z wiekiem jednak jest coraz ciężej, a nadmiarowe kilogramy zaczynają mieć coraz więcej negatywnych skutków. Ćwiczenia w dojrzałym wieku uchronią cię przed chorobami serca, nowotworami, udarem czy cukrzycą. Nie bój się, że nie dasz sobie rady. Ćwiczenia są proste i wykonasz je niezależnie od wieku. Oczywiście na początku możesz czuć pewne problemy i zmęczenie, ale z czasem będzie coraz łatwiej.

Ćwiczenie na płaski brzuch

Zwykłe unoszenie nóg w pozycji leżącej może być świetnym ćwiczeniem, które wykonasz w domu bez konieczności kupowania dodatkowych sprzętów. Pozycja wyjściowa jest banalna. Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż ciała, a nogi podegnij w kolanach.

Teraz podnieś prawą nogę i przyciągnij do klatki piersiowej. Przytrzymaj chwilę i powoli opuść. To samo zrób drugą nogą. Wykonaj 8 powtórzeń na każdą nogę co da nam jedną serię ćwiczeń. Z czasem możesz robić coraz więcej serii robiąc pomiędzy nimi krótkie przerwy.

Ćwiczenie na biodra

W tym ćwiczeniu przybieramy taką samą pozycję początkową, ale tym razem będziemy unosić miednicę do góry. Unieś więc biodra, przytrzymaj chwilę w powietrzu i znów połóż na ziemi. Na jedną serię przypada 10 powtórzeń ćwiczenia.

Skomentuj

Ćwiczenia na brzuch i biodra, które możesz wykonywać niezależnie od wieku!