21 kwietnia 2017

Wiosenne odchudzanie w 20 minut!

Monika Kołakowska przygotowała szybki trening interwałowy składający się z siedmiu ćwiczęń. Nie zajmie on Wam więcej niż 20 minut dziennie i jest to świetny sposób na odchudzenie się na wiosnę.

Pomiędzy ćwiczeniami będzie oczywiście przerwa. Warto też przygotować sobie butelkę wody oraz ręcznik. Na pewno się przydadzą, a samą butelkę wykorzystamy nawet podczas ćwiczeń. Pamiętajcie by zrobić rozgrzewkę.

Pierwsze ćwiczenie to pajacyki oraz boksy. Jak je wykonać zobaczycie na wideo pod koniec tego artykułu. Kolejne ćwiczenie to pajace z podporem i rozstawieniem nóg. Trzecie ćwiczenie to przeskoki z przysiadem. Czwarte ćwiczenie to kolana do klatki w podporze i podczas ćwiczenia piątego zrobimy krokodylek z przeskokiem, do którego wykorzystamy właśnie butelkę wody. Ostatnie dwa ćwiczenia to podpór odwrócony i deska, którą na pewno doskonale znacie.

Serwis pełni wyłącznie formę edukacyjno-informacyjną i nie jest poradnikiem medycznym. Wszelkie informacje zamieszczone na DomPelenPomyslow.pl nie zastępują i nie mogą zastępować indywidualnej wizyty i konsultacji lekarskiej. Informacje zawarte na stronie DomPelenPomyslow.pl mają charakter informacyjny, a stosowanie ich w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem specjalistą.