Odchudzanie brzucha – jak spalić tłuszcz z brzucha w 7 dni

Tkanka tłuszczowa osiada najczęściej na brzuchu i przez to jest najbardziej widoczna Każdy z nas pragnie mieć piękny i płaski brzuch, jednak utrzymanie ciała w takim stanie nie jest łatwym zadaniem. Przedstawiamy wam najlepsze sposoby na spalenie tłuszczu z brzucha w siedem dni. Jak to zrobić? Sprawdźcie to koniecznie.

Zacznij od zmiany diety

Jeśli chcesz spalić tłuszcz z brzucha, to konieczne jest wprowadzenie odpowiednich zmian w twojej dotychczasowej diecie. Na początek ogranicz spożywanie soli i produktów, które zawierają jej dużo. Sól i sód zatrzymują wodę w organizmie, więc przez to często stajemy się obrzmiali, a nasza masa ciała wzrasta. Należy również ograniczyć spożywanie tłuszczów. Do diety warto wprowadzić produkty, które pomagają w spalaniu tkanki tłuszczowej. Do takich produktów należą:

  • Imbir – jego działanie prozdrowotne jest znane od wieków. Jednak coraz więcej słyszy się o jego zbawiennym działaniu w procesie odchudzania. Imbir ma działanie rozgrzewające. To dzięki temu wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej. Warto codziennie pić herbatę z dodatkiem imbiru. Możemy również przygotować wodę z imbirem i pić ją kilka razy dziennie. Jednak herbata z imbirem ma takie samo działanie, jak trzydzieści minut ćwiczeń.
  • Cynamon – ma również działanie rozgrzewające. Jednak nie można go dodać do napojów. Najlepiej nadaje się do deserów, więc podczas diety odchudzającej można dodać łyżeczkę cynamony, dzięki czemu deser nie będzie tak kaloryczny.
  • Czosnek – poprawia trawienie i przyśpiesza metabolizm komórkowy, dzięki czemu przyśpieszają się proces spalania tkanki tłuszczowej. Mimo, że nie wiele osób przepada za smakiem i zapachem czosnku, to warto dodawać go do potraw, dzięki czemu nie będzie on tak bardzo wyczuwalny, ale będzie miał działanie odchudzające.
  • Papryka ostra – jeśli lubisz ostre potrawy, to wspaniale. Możesz to wykorzystać do spalenia tłuszczu z brzucha. Ostre potrawy podnoszą temperaturę ciała, co wspomaga spalanie tłuszczu, a dodatkowo organizm musi wytworzyć więcej energii do odchłodzenia organizmu, więc pobiera tę energię z zapasów tłuszczu.
  • Lody – to może zadziwiać, a jednak to prawda. Jedzenie lodów wspomaga odchudzanie. Tak więc jeśli chcesz się odchudzić, to kilka razy w tygodniu możesz pozwolić sobie na taką przyjemność. Nie powinny to być jednak lody ze słodkimi sokami i czekoladą. Mogą to być zwykłe śmietankowe lody. Lody możesz również zrobić sama według tego przepisu.

Pij dużo wody

To również jest konieczne, do spalenia tkanki tłuszczowej z brzucha. Woda jest jednym z głównych budulców organizmu człowieka, jest więc niezbędnym składnikiem w codziennej diecie. Codziennie przeciętny człowiek powinien wypić co najmniej 2 litry płynów. Do tej dawki zaliczają się wszystkie napoje, nie tylko woda, co może utrudnić odchudzanie. Wiele soków i napoi smakowych ma w sobie cukier co sprzyja zwiększaniu masy ciała. Jeśli więc zależy ci na zmniejszeniu masy ciała oraz spaleniu tkanki tłuszczowej z brzucha wybieraj lepiej wodę lub soki wyciskane w domu. Podczas upalnych dni możesz wypić nawet cztery litry wody. Woda wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej i oczyszcza organizm z toksyn, dzięki czemu przyśpiesza się praca metabolizmu.

Ćwiczenia na płaski brzuch

Jeśli nie lubisz wysiłkowych treningów, to do spalania tłuszczu z brzucha nie będą one tak wymagające. Dobrym sposobem jest jeżdżenie na rolkach. Dzięki nim całe cało zostaje poruszone do pracy. Co prawda najbardziej poruszane są dolne partie mięśni, jednak do wysiłku angażowane są również mięśnie brzucha. Podczas godzinnej jazdy na rolkach można spalić aż 800 kalorii, co daje niemal te same efekty co godzina biegania. Dla osób bardziej wytrwałych najlepszym ćwiczeniem na płaski brzuch są brzuszki. Najlepiej wykonywać je codziennie lub co drugi dzień. Na początek wystarczy 10 powtórzeń, jednak z każdym ćwiczeniem należy zwiększać ilość powtórzeń o pięć. Takie ćwiczenia mogą wspomóc dietę na spalanie tłuszczu z brzucha. Warto więc połączyć jedną z tych aktywności fizycznych z odpowiednią dietą, by przyśpieszyć proces odchudzania i osiągnąć wyznaczony cel znacznie wcześniej.

Przykładowa dieta na spalanie tłuszczu z brzucha

W ciągu tygodnia możemy zmniejszyć tkankę tłuszczową na brzuchu wybierając odpowiedną dietę, której zadaniem jest przyśpieszenie spalanie tkanki tłuszczowej. Do tego zadania najlepiej wybrać dietę bogatą w składniki, które wspomagają odchudzanie. Na śniadanie najlepiej wybierać produkty lekkie, które nie spowolnią pracy metabolizmu oraz całego układu pokarmowego. Doskonałym pomysłem na śniadanie jest owsianka z dodatkiem cynamonu oraz orzechów i świeżych owoców. Takie śniadanie poprawia trawienie, a dodatkowo przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Kolejny posiłek powinien odbyć się w odstępnie dwugodzinnym. Drugie śniadanie powinno być lekką przekąską na przykład mieszanką orzechów oraz owoców. Obiad również powinien być lekki z niewielką zawartością tłuszczu. Do każdego obiadu najlepiej dodawać czosnek oraz przyprawy. Nie musi to być tylko czerwona papryka. Przyprawy takie jak, oregano, majeranek, czy bazylia również poprawiają trawienie.

Skomentuj

Odchudzanie brzucha – jak spalić tłuszcz z brzucha w 7 dni