3 ćwiczenia, które pozwolą Ci zyskać idealne pośladki do wakacji

Uroda Data publikacji: 09 marca 2017

Jeśli chcesz popracować nad swoim ciałem i zadbać o pośladki to wykorzystaj ten plan treningowy. Są to trzy proste ćwiczenia, które możesz wykonać w domu. Nie potrzebujesz do nich żadnego specjalnego sprzętu. Wszystko jest rozpisane i nie powinno Ci to sprawić problemu.

1. Przysiady

Pierwsze ćwiczenie na pewno wszyscy znacie ze szkoły. Przysiady to bardzo proste ćwiczenie, ale za to niezwykle skuteczne. Musisz jednak pamiętać by starać się je wykonywać jak najdokładniej. Plecy powinny być wyprostowane, a pięty sztywno trzymać się ziemi. Wyciągnij przed siebie ramiona i kucnij, a następnie powróć do pozycji wyjściowej. Nie śpiesz się, rób to dokładnie.

2. Przysiady z hantlami

Zamiast hantli możesz wykorzystać butelki wypełnione wodą. Stań prosto i rozszerz nogi w rozkroku dokładnie tak jak do przysiadów. Następnie zrób przysiad, tylko teraz ręce muszą dalej pozostać w tej samej pozycji. Zacznij od mniejszych butelek np. 0,5l, ale z czasem staraj się je zwiększać lub kup sobie zestaw hantli.

3. Przysiady z rękami za kark

Ostatnie ćwiczenie to ponownie przysiady w trochę innej kombinacji. Tym razem cały czas trzymamy ręce oparte za kart o potylicę głowy. Pamiętaj również by mieć wyprostowane plecy i pięty oparte na ziemi.

Harmonogram

Źródło artykułu: https://brightside.me/article/three-great-exercises-to-help-you-get-the-perfect-behind-10905/

Podobne artykuły