Kończy Ci się umowa na telewizję i konsultant nie ma dla Ciebie ciekawej oferty? Wykorzystaj ten trik!

DIY Data publikacji: 03 listopada 2018

Akurat jestem w tym momencie, że kończy mi się umowa na telewizję satelitarną. Nie będę mówić jaka firma ją dostarcza aby nie robić reklamy, czy wręcz antyreklamy, ale chociaż do końca umowy zostały trzy miesiące to już niemiłosiernie wydzwaniają. Pierwsze telefony odebrałam i oferta oczywiście była taka jak zwykle. Ta sama cena, podobna oferta, trochę gorsza na początku, ale po chwili rozmowy okazuje się, że można dać ciut więcej niż jest obecnie. Czyli wszystko standardowo. Mnie to jednak nie interesuje bo telewizji nie oglądam, więc chciałabym zmniejszyć pakiet i zostawić jedynie kilka programów, w tym te dla dzieci. Oczywiście czegoś takiego zrobić się nie da, pozostaje więc Wam jedno wyjście i mi też. Wypowiedzenie umowy.

Nie wspomnę już o tym, że chociaż wyraziłam brak zainteresowania ofertą i poinformowałam, że skończy się to rozwiązaniem umowy, wydzwaniają po kilkanaście razy dziennie, nawet po godzinie 21. Po odebraniu w słuchawce nikt się nie odzywa, a automat rozłącza umowę. Chyba automat po prostu wydzwania kolejno numery i gdy jakiś konsultant jest dostępny, przydziela go. Niestety nie zawsze to działa i ostatecznie odbieram telefon, w którym nikt się nie zgłasza. Jest to bardzo irytujące, więc ostatecznie numer dzwoniący zablokowałam. Jeśli chcecie wiedzieć jak to zrobić, przyda Wam się ten poradnik.

Podobną sytuację miałam przy poprzednim przedłużaniu umowy i również nie dostałam takiej oferty jaka mnie interesowała. Nie dajcie się nabrać konsultantowi, że nie jest to możliwe, a po rozwiązaniu umowy będziecie znów ponosić opłaty aktywacyjne i cała operacja i tak Wam się nie opłaci i lepiej przystać na obecne warunki. Sytuacja wygląda inaczej, po prostu trzeba zmienić dział, który nas obsługuje. Jak to zrobić?

To bardzo proste. Gdy dostajesz telefony z ofertą, która Cię nie interesuje i nikt nie chce dać Ci takiej, która Cię zadowoli, pójdź do punktu obsługi klienta, złóż wypowiedzenie umowy z dniem jej końca – aby nie płacić kary za wcześniejsze wypowiedzenie i spokojnie czekajcie. Teraz Waszą sprawę przejmie dział utrzymania klienta, który jest dużo bardziej skory do ugody i zrobi więcej abyście nie odeszli do konkurencji.

Ostatnim razem udało mi się dostać taką ofertę jaką chciałam. Konsultant zadzwonił, przystał na moje warunki i anulował wypowiedzenie umowy telefonicznie. W tym przypadku widzę, że muszę zrobić to samo, bo chcę zejść na niższy pakiet, a oczywiście konsultanci twierdzą, że takiej możliwości nie ma. Możliwość jest zawsze, tylko brakuje chęci :)

Podobne artykuły