Zdrowa NUTELLA na kanapki – jak ją zrobić?

Zdrowa Nutella na kanapki to przepis, który przypadnie do gustu wszystkim osobom, które dbają o linię. Dzięki niej nie musi rezygnować ze wszystkich przyjemności. Jej przygotowanie jest proste, smak naprawdę przypomina prawdziwą Nutellę, a przy tym jest zdrowsza i mniej kaloryczna. Nie oznacza to, że nie zawiera tłuszczu, nadal ma go sporo, ale tego zdrowego. Nie możesz jednak z nią przesadzać jeśli zależy Ci na dobrej figurze. Nic się jednak nie stanie jeśli zjesz ją od czasu do czasu :)

Składniki

  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 dojrzałe banany
  • 1 łyżka miodu
  • 2 łyżki naturalnego kakao
  • 1 łyżka posiekanych orzechów

Przygotowanie

Awokado to bogactwo zdrowia. Zawiera witaminę A, C, cholinę, magnez, potas, fosfor i kwasy omega-9. To sprawia, że ułatwia odchudzanie, wspomaga pracę mózgu, zmniejsza cholesterol i obniża ciśnienie. Pomaga też w zapobieganiu nowotworów – jest to silny przeciwutleniacz. Poznasz dojrzałe awokado po tym, że owoc jest miękki, ale jednocześnie sprężysty. Skórka po naciśnięciu wraca do swojego poprzedniego kształtu.

Banany najlepiej aby były dojrzałe, czyli najlepiej się sprawdzą takie, których skórka robi się już brązowa. Dadzą one nam najlepszą kremową konsystencję dla naszej Nutelli. Miód i kakao również kupujemy naturalne, a orzechy możemy posiekać lub zmielić.

Wszystkie składniki łączymy ze sobą, najwygodniej jest to zrobić za pomocą blendera i gotowe. Nutella jest od razu gotowa do spożycia. Można spokojnie przechowywać ją przez kilka dni w lodówce. Nie warto jednak robić jej zbyt dużo.

Skomentuj

Zdrowa NUTELLA na kanapki – jak ją zrobić?