4 stycznia 2015

Zasady racjonalnego odżywiania – czyli jedz wszystko i chudnij

dietadash

Ludzie wpadają w skrajność w momencie kiedy zaczynają przygodę z racjonalnym stylem odżywiania. Jak sama nazwa wskazuje racjonalne podejście do tematu diety nie polega na rezygnacji z wszystkich ulubionych potraw, tylko na świadomym jedzeniu tych produktów które wiemy, że są słabej jakości w taki sposób aby tygodniowa pula węglowodanów, białek i tłuszczy stanowiła ok. 80% produktów naturalnych, świeżych i nieprzetworzonych. Nie musicie rezygnować z niczego tylko nauczcie się trzymać swój bilans kaloryczny i komponować posiłki w taki sposób aby produkty składały się ze zdrowych węglowodanów złożonych ( kasze, ziemniaki, ryż, płatki owsiane itp. ) , białka wysokiej jakości ( mięsa, jaja, owoce morza, ostatecznie nabiał) i zdrowych kwasów tłuszczowych omega-3 ( oleje na zimno tłoczone : olej lniany, oliwa z oliwek, olej rzepakowy)

Serwis pełni wyłącznie formę edukacyjno-informacyjną i nie jest poradnikiem medycznym. Wszelkie informacje zamieszczone na DomPelenPomyslow.pl nie zastępują i nie mogą zastępować indywidualnej wizyty i konsultacji lekarskiej. Informacje zawarte na stronie DomPelenPomyslow.pl mają charakter informacyjny, a stosowanie ich w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem specjalistą.