Przekąski, które możesz podjeść w nocy

Nocne podjadanie jest częstym problemem wszystkich nocnych marków, które później odbija się na naszej wadze. Gdy podjadamy w nocy i kładziemy się spać, nasz metabolizm zwalnia, a nadmiar kalorii szybciej odkładany jest w postaci tkanki tłuszczowej. Jeśli jednak czujesz uczucie głodu, nie odmawiaj sobie jedzenia, po prostu zwróć uwagę na to co jesz. Dzisiaj podpowiemy Ci po co możesz sięgnąć.

Przekąski, które można podjadać w nocy

Fit, ale sycące

Jeśli musisz w nocy coś zjeść, sięgnij po jogurt naturalny, kefir czy serek wiejski. Możesz do niego wkroić warzywa, aby posiłek był jeszcze bardziej sycący, ale za to niskokaloryczny. Ważne jest by przed snem jeść rzeczy, które są lekkostrawne.

Chipsy z cukinii

Untitled-2

Cukinia świetnie nadaje się do zrobienia FIT chipsów, które możesz zjeść nawet w nocy :)  Jak je zrobić zobaczysz na tym przepisie.

Chipsy z jarmużu

Chipsy z jarmużu możesz zrobić w pięć minut, a są one dietetyczne i bardzo smaczne :) Przepis na chipsy z jarmużu znajdziesz tutaj. Zobacz również jak zatrzymać świeżość jarmużu na dłużej, oraz dlaczego warto go jeść.

Ciecierzyca

Pieczona ciecierzycą może być kolejnym pomysłem na FIT przekąskę na noc :) Najlepiej kupić sobie ciecierzycę w słoiku co skraca czas jej przygotowania. Jak ją przygotować zobaczysz tutaj.

Więcej pomysłów na fit przekąski

  1. Popcorn z mikrofalówki (ale nie ten w torebkach z masłem palmowym)
  2. Łodygi selera naciowego
  3. Pestki nasion (2 łyżki)
  4. Chuda wędlina lub mięso
  5. Sałatki warzywne
  6. Jajka
  7. Arbuz (ma mało kalorii, za to dużo wody)
  8. Warzywa gotowane na parze
Skomentuj

Przekąski, które możesz podjeść w nocy