Prosty trening na grube uda

Uroda Data publikacji: 15 października 2016 / Aktualizacja: 2022-03-27
dompelenpomyslow-najlepsze-pomysly-poradniki-przepisy-porady-lifehacki-dieta-odchudzanie

Masz problem z udami? Chciałabyś zgubić w nich kilka zbędnych centymetrów? Możesz tego dokonać wykonując ten szybki trening.

Będziemy wykonywać ćwiczenia przy użyciu przyrządu, który  nazywa się  agrafka. Jest to dość prosty i lekki trening. Doskonale wyszczupla uda i poprawia wygląd naszej sylwetki. Jeśli chcesz wyszczuplić swoje uda to koniecznie musisz go wypróbować. Do jego wykonania musisz kupić taki przyrząd.

Jeśli chcesz by efekty były zadowalające trening musisz wykonywać regularnie, najlepiej codziennie. Zawsze zaczynaj od rozgrzewki, na początku możesz ćwiczyć co drugi dzień aby się szybko nie zniechęcić. Następnie ćwiczenia wykonuj przez 15 powtórzeń.  Rób sobie między nimi krótką przerwę. Trening będzie składał się z dwóch ćwiczeń.

Ćwiczenie 1

Usiądź siadem krzyżowym, a następnie podłóż agrafkę pod jedną nogę, drugą część oprzyj o podłogę. Dociskaj ją do ziemi, jak najmocniej możesz i powoli powracaj do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 2

Usiądź na brzegu krzesła i włóż agrafkę między kolana. Następnie ściskaj je do siebie, jak najmocniej, a następnie powoli odpuszczaj.

Podobne artykuły