18 marca 2015

Jędrne pośladki w miesiąc

fot. blogilates

25 minut dziennie, tyle wystarczy aby zrobić jędrne pośladki w miesiąc. Oczywiście nic nie dzieje się samo. Do tego celu wykorzystamy bardzo skuteczny trening pilates. Przedstawi nam go Cassey Ho, instruktorkę Pilates.

Jędrne pośladki w 30 dni

Pilates to zestaw ćwiczeń, które nie zostały wynalezione tak dawno temu bo w wieku XX. Wymyślił je Niemiec Josef Humbertus Pilates, stąd też nazwa. Celem pilates jest rozciągniecie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Pilates to trochę jogi, baletu oraz ćwiczeń izometrycznych. Dzięki nim wzmocnisz swoje mięśnie bez nadmiernego rozbudowania ich co mogłoby dla niektórych nie wyglądać estetycznie. Ćwiczenia też zmniejszają stres i przyczyniają się do ogólnej poprawy zdrowia.

Trening ten chociaż jest po angielsku to nie powinien przysporzyć Ci żadnego trudu. Wystarczy powtarzać wszystkie czynności po Cassey. Jeśli będziesz wykonywać go sumiennie i codziennie to masz szansę na jędrne pośladki w miesiąc lub nawet krócej. Staraj się ćwiczenia wykonywać dokładnie, tutaj nie chodzi o szybkość.

Serwis pełni wyłącznie formę edukacyjno-informacyjną i nie jest poradnikiem medycznym. Wszelkie informacje zamieszczone na DomPelenPomyslow.pl nie zastępują i nie mogą zastępować indywidualnej wizyty i konsultacji lekarskiej. Informacje zawarte na stronie DomPelenPomyslow.pl mają charakter informacyjny, a stosowanie ich w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem specjalistą.