Domowe ćwiczenia na usunięcie drugiego podbródka

Uroda Data publikacji: 22 maja 2016 / Aktualizacja: 2017-04-29

Drugi podbródek to może być krępujący i odbierający wiarę w siebie problem dla wielu kobiet. Możesz spróbować poradzić sobie z tym problemem na własną rękę. Wystarczą proste ćwiczenia.

Untitled-1

Ciekawostką jest to, że podobno dobrze pomaga żucie gumy, które wprawia nasze mięśnie twarzy i podbródka w ruch. Jednocześnie sprawiając, że jest to proste i szybkie ćwiczenie na drugi podbródek, które właściwie możesz wykorzystywać codziennie.

Zestaw pięciu ćwiczeń

Na filmiku poniżej zobaczysz jak wykonać pięć prostych ćwiczeń, które pozwolą Ci się pozbyć problemu drugiego podbródka.

Zaczniemy od rozgrzewki, która będzie polegała po prostu na wypychaniu szczęki na zewnątrz. Następnie pobudzimy mięśnie szyi wysyłając całusy do nieba :)

Kolejnym ćwiczeniem jest próba dotknięcia językiem nosa. Następnie będziemy stawiać opór pięściami i jednocześnie próbując przesunąć je w dół dociskając podbródkiem.

Ostatnie ćwiczenie będzie polegało na obracaniu głowy na boki i wypychaniu szczęki. Zobaczcie jak wygląda każde z nich na filmiku poniżej i jak je przygotować.

Podobne artykuły