20 listopada 2020

Dietetyczna jaglanka

Jaglanka to pyszne danie z kaszy jaglanej, które świetnie sprawdzi się w przypadku śniadania lub kolacji. Danie to warto spożywać na diecie odchudzającej, gdyż jest ono bardzo sycące. Jeśli macie problem z uczuciem głodu, zanim zdąży nadejść obiad, to zjedzenie takiej jaglanki na śniadanie z pewnością pomoże Wam na dłużej zachować uczucie sytości.

Jaglankę przygotowuje się bardzo prosto. Możemy ją potem wzbogacić dowolnymi owocami czy orzechami lub pestkami dyni, czy winogron. Dzięki temu jaglanka nam się tak szybko nie znudzi, bo zawsze możemy przygotować ją sobie z innymi ulubionymi dodatkami.

Składniki

  • 1/4 szklanki jaglanej
  • 1 szklanka wody
  • 1/4 szklanki chudego mleka
  • dodatki np. banan, pestki dyni, płatki migdałowe

Przygotowanie

  1. Wodę zagotuj
  2. Do wrzącej wody wrzuć kaszę jaglaną
  3. Gotuj ją na małym ogniu przez kwadrans
  4. Ugotowaną kaszę przełóż do miski i dodaj mleka
  5. Posyp ulubionymi dodatkami
  6. Smacznego!