Dieta na cellulit – zobacz jak się go pozbyć!

Chcesz wygrać z cellulitem? Kondycja naszej skóry ściśle powiązana jest z tym co jemy. Dlatego stosując odpowiednią dietę możemy nie tylko schudnąć, ale również pozbyć się cellulitu. Dlatego warto przeczytać ten artykuł i wprowadzić rady w swoje życie.

Woda

Zacznijmy od picia wody. Pij przynajmniej 8 szklanek wody dziennie. Na pewno nie raz słyszałaś w reklamach o cellulicie wodnym. Faktycznie to właśnie nadmiar wody w naszym organizmie może być powodem jego powstania. Dlatego aby przerwać retencję płynów należy pić odpowiednią ilość wody tak by cały czas była ona usuwana w nadmiarze z naszego organizmu.

Węglowodany i tłuszcze

To dwa wrogowie naszej świetnej sylwetki i powody powstawania cellulitu. Nie musisz rezygnować z nich całkowicie, ale w miarę możliwości zacznij ich unikać lub zastępować zdrowszymi. To proste np. produkty pszenne jak pieczywo na produkty pełnoziarniste. Olej do smażenia na oliwę itd. itd.

Ogranicz sól i cukier

To kolejni dwaj wielcy wrogowie, których musimy unikać. Sól zatrzymuje wodę w organizmie, cukier dodatkowo wzmacnia stany zapalne. Warto je ograniczyć do minimum. Tym bardziej, że wiele gotowych produktów lub półproduktów i tak już je zawiera.

Zwiększy w swojej diecie niektóre składniki

Jeśli jesz mało białka zacznij go spożywać więcej. Jedz więcej owoców i warzyw, które są bardzo ważne w naszej diecie i pomagają również usuwać wodę i toksyny z organizmu, które również pogarszają wygląd naszej skóry. Jedz więcej takich warzyw i owoców jak:

  1. bataty
  2. brukselka
  3. melon
  4. marchew
  5. pietruszka
  6. banany
  7. cytryna
  8. imbir
  9. pieprz cayene
  10. jajka
  11. grejpfruty
  12. ogórki
  13. cynamon