Chcesz się pozbyć obwisłych ramion? Wypróbuj ten sposób.

Uroda Data publikacji: 06 grudnia 2016 / Aktualizacja: 2017-10-19

Masz obwisłą skórę na ramionach? Przedstawialiśmy Wam już domowe metody na obwisłą skórę na ramionach, które nie wymagają ćwiczeń. Teraz przedstawimy Wam natomiast kilka skutecznych ćwiczeń, które pozwolą Wam pozbyć się tego problemu.

Pompki

Pompki to idealne ćwiczenie na ramiona. Wystarczy, że zaczniesz je robić codziennie, staraj się dojść do 20 powtórzeń, ale możesz zacząć od mniejszej ilości jeśli kondycja na razie Ci nie pozwala. Najważniejsze jest to aby robić je dokładnie. Plecy powinny być wyprostowane, na równi z pupą. Nie kładź brzucha na ziemi gdy jesteś na dole, startujemy z pozycji uniesienia ciała kilka centymetrów nad ziemią.

shareably-36

Przysiady na krześle

To kolejne ćwiczenie bardzo dobrze działające na triceps czyli jednocześnie naciągające skórę ramion. Aby je zrobić będziemy potrzebować krzesła, ale nie siadamy na nim. Siadamy jakby na niewidocznym krześle przed nim i obieramy się o nie rękami. Następnie schodzimy w dół i do góry cały czas mając wyprostowane plecy. Ćwiczenie powtarzamy 20 razy.

shareably-35

Pompki na boku

Wbrew pozorom dosyć trudne ćwiczenie, ale bardzo skuteczne. Ułóż się na boku w pozycji jak na zdjęciu poniżej. Następnie używając przeciwnej ręki (nie tej na której leżymy) unieś ciało do góry, wytrzymaj chwilę i opuść. Wykonaj 10 powtórzeń tego ćwiczenia.

shareably-34

Przepychanie ściany

Bardzo proste ćwiczenie, do którego nic nie potrzebujemy. Stań naprzeciwko ściany w pozycji A i zacznij ją pchać przechodząc do pozycji B. Pchaj ją przez kilka sekund i wróć do poprzedniej pozycji. Ćwiczenie wykonaj 20 razy.

shareably-37

Podobne artykuły