4 proste kroki, które pomogą Ci osiągnąć wymarzoną wagę

Zdrowie Data publikacji: 02 sierpnia 2018

Chcesz dobrze wyglądać? Wprowadź do swojego życia cztery proste zmiany. Dzięki temu uda Ci się schudnąć. Pamiętaj, że nic nie dzieje się od razu. Na wszystko potrzeba czasu, ale gdy zaczniesz widzieć efekty wzrośnie Twoja motywacja i determinacja by dalej trwać przy swoich założeniach.

1. Zminimalizuj ilość cukru i węglowodanów

To dwa podstawowe produkty, które obwiniamy za nadwagę. Postaraj się ograniczyć w swojej diecie produkty, które zawierają dużo cukru i węglowodany. Zrezygnuj ze słodkich napojów, ciastek i słodkich przekąsek. Ogranicz jasne pieczywo zastępując je razowym. Jedz za to więcej owoców, które możesz zastosować jako zamiennik dla ulubionych przekąsek.

Oprócz tego ogranicz:

  1. Alkohol
  2. FastFoody
  3. Tłuste mięso
  4. Bardzo słone produkty

2. Zacznij się ruszać

Nie musisz od razu kupować karnetu na siłownię. Zacznij od spacerowania. Wystarczy już 30 minut dziennie aby skutecznie zacząć chudnąć. Przeczytaj dodatkowo jak spacerowanie wpływa na Twoje ciało i ile trzeba spacerować aby schudnąć. Te dwa artykuły doskonale uzupełnią Twoje informacje.

3. Jedz regularnie i pij wodę

Aby schudnąć należy jeść regularnie. To normalizuje pracę naszego organizmu i stymuluje metabolizm. Gdy pomijamy posiłki nasz organizm wchodzi w tryb rezerwowy i zaczyna gromadzić kalorie z kolejnego posiłku na wszelki wypadek. Dlatego dużo gorzej jest nie zjeść nic czy zjeść nawet coś czego nie powinniśmy. Posiłki jemy w regularnych odstępach czasu. Najlepiej jeść pięć posiłków dziennie co trzy godziny. Oprócz tego pij odpowiednio dużo wody. WHO zaleca 2 litry dziennie dla kobiet i 2,7l dla mężczyzn. Podczas fal upałów należy zwiększyć ilość wody o jeden litr.

4. Wysypiaj się

Długość snu ma wpływ na nasz metabolizm. Osoby, które śpią poniżej 5 godzin dziennie są o 30% bardziej narażone na otyłość. Nasz metabolizm nie pracuje wtedy poprawnie, tryb dzienny jest natomiast zaburzony. Zbyt długie spanie również nie jest dla nas korzystne, więc nie powinniśmy przesypiać więcej niż 8 godzin. Dobrą normą jest 6-7 godzin snu.

Myślisz, że to za mało i nie da się w ten sposób schudnąć? Możesz wypróbować więcej diet i sposobów, które przyśpieszą proces. Linki do nich zamieścimy poniżej. Jednak jeśli zastosujesz się do tych rad i będziesz się ich trzymać, to gwarantujemy Ci, że schudniesz. Tyle już wystarczy aby systematycznie tracić na wadze i w końcu osiągnąć tę wymarzoną!

Inne artykuły o odchudzaniu

  1. 7 dniowa dieta ogórkowa – zrzuć kilogramy bez wysiłku!
  2. Dieta DUKANA – założenia, przepisy, wytyczne. Wszystko co musisz wiedzieć o diecie Dukana.
  3. Prosta dieta, która umożliwia zrzucenie 10 KG w 2 TYGODNIE!
  4. Dieta czy ćwiczenia? Dzięki czemu szybciej schudniemy?
  5. Dieta żołnierska, która pozwala zrzucić 5kg w 7 dni!
  6. Skuteczny domowy napój przyśpieszający odchudzanie – 3kg w 7 dni
  7. Dieta jabłkowa – 7 dni i 10kg mniej. To możliwe!
  8. Dieta kalafiorowa czyli 2kg w 7 dni!
  9. 10 porad, od których musisz zacząć odchudzanie!
  10. 6 produktów ułatwiających odchudzanie, które zastąpią drogie suplementy diety

Serwis pełni wyłącznie formę edukacyjno-informacyjną i nie jest poradnikiem medycznym. Wszelkie informacje zamieszczone na DomPelenPomyslow.pl nie zastępują i nie mogą zastępować indywidualnej wizyty i konsultacji lekarskiej. Informacje zawarte na stronie DomPelenPomyslow.pl mają charakter informacyjny, a stosowanie ich w praktyce powinno za każdym razem być konsultowane z lekarzem specjalistą.

Podobne artykuły