Dieta o niskiej zawartości węglowodanów drogą do szczupłej sylwetki - DomPelenPomyslow.pl

Dieta o niskiej zawartości węglowodanów drogą do szczupłej sylwetki

Wiele osób, które chcą się odchudzać zastanawia się nad doborem diety. Dzisiaj przedstawimy Wam dietę o niskiej zawartości węglowodanów, która pomoże Wam osiągnąć idealną sylwetkę. Sama ją wypróbowałam na sobie i mogę Wam zaręczyć, że działa. Do tego dołóżcie zdrowe nawyki odżywiania i kilogramy będą znikać jak zaczarowane :)

DomPelenPomyslow.pl Dieta o niskiej zawartości węglowodanów drogą do szczupłej sylwetki

Węglowodany to źródło energii, która właściwie nie jest wykorzystywana przez organizm a odkłada się w tak znienawidzonych przez nas zapasach tłuszczu. Dlatego dieta o niskiej zawartości węglowodanów jest dobrym pomysłem na odchudzanie.

Podczas tej diety rezygnujemy ze wszystkich produktów mącznych. Makaron, białe pieczywo, ciasta itd. Przerzucamy się na produkty pełnoziarniste. O ile chleba pełnoziarnistego nie każdy lubi to np. makaron pełnoziarnisty smakuje dokładnie tak samo, a z mąki możecie upiec swoje wypieki.

DomPelenPomyslow.pl Dieta o niskiej zawartości węglowodanów drogą do szczupłej sylwetki

Przykładowa dieta

Do obiadu możesz spożywać dowolną ilość warzyw i ok. 150-200g mięsa na posiłek, najlepiej chudego. To uzupełniasz 100g węglowodanów np. kaszy gryczanej, pełnoziarnistego makaronu czy ryżu brązowego. Taka dieta pozwoli Ci schudnąć stosunkowo szybko ale bez uszczerbku na zdrowiu.

Pamiętaj o śniadaniu np. dwie kromki chleba pełnoziarnistego, do tego ok. 100g twarogu – możesz dokroić sobie do niego warzyw ile chcesz np. cebula, pomidor :)

Na drugie śniadanie zjedz owoc, potem obiad tak jak wyżej, na podwieczorek znowu owoc a na kolację możesz jeść to samo co na śniadanie lub obiad tylko nie jedz węglowodanów i owoców.

Dieta jest naprawdę prosta, oczywiście ten jadłospis to bardzo mocne uproszczenie, ale zróbcie go przez tydzień a zobaczycie efekty. Na pewno Was miło zaskoczą :)

Pamiętajcie również o piciu wody, butelkę 1,5l dziennie. To bardzo istotne podczas tej diety.

Przykładowe menu na jeden dzień

Śniadanie

Dwie kromki pełnoziarnistego chleba i chudą szynką z piersi indyka. Nie posmarowane niczym.

100g twarogu, 1 mała cebula i wymieszane z połową małego jogurtu naturalnego. Do tego pokrojony jeden pomidor.

Kawa.

Drugie śniadanie

150g kefiru naturalnego. Jedno jabłko.

Obiad

150g piersi z kurczaka z ostrymi przyprawami. Smażone bez panierki na dwóch łyżkach oliwy.

Gotowany kalafior i brokuł. Ilość dowolna.

Pół woreczka kaszy gryczanej.

Podwieczorek

Jedna duża pomarańcza. 150g kefiru naturalnego.

Kolacja

Sałatka z warzyw. Jeden pomidor, jeden ogórek, gotowa mieszanka sałat, papryka. Sos: 2 łyżki wody, łyżka octu balsamicznego, ząbek czosnku, bazylia suszona, sól, pieprz.

 

Zobacz również
Skomentuj

Dieta o niskiej zawartości węglowodanów drogą do szczupłej sylwetki

Polub nas na Facebooku!